Jag är definitionen av en old cat-lady

Jag funderar på att blogga...
Oj nemen!
 
Åh, det bästa med youtube är alla dessa oändligt många makeup tutorials. Jag brukar ha maraton. Jag är fett addicted. Jag skrattar åt youtube på dvd.
 
Det finns så många filmer jag vill se.
Men jag hinner liksom inte. Eller jag orkar liksom inte.
 
Jag har gjort en lista på IMDb. Jag tycker att du ska kolla in den om du misstänker att du och jag har en något liknande filmsmak.
 
Idag gick jag utomhus för första gången på tre dagar eller så. Vilken upplevelse. Ljust och så.
Jag köpte Jen&Berry's.
 
Imorgon ska jag nog också ut. Jag ska fixa pass eller hur det nu var.
 
Nu ska ni få se en lömsk bild på mig och Petite:

Kommentarer
Postat av: Handtralla killen som tänder på katter

Vilken sexy Cat du har <3 får man provköra? <3

2013-04-14 @ 00:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0