Anti-crisis girl

Lovar du att vara ärlig? Jag kan inte lova nånting
Du heter? Holly
Beronde av? jag vet väl inte
Vad behöver du mest just nu? Högre volym
Vad tror folk om dig? Alla är skumma utom jag
Hur imponerar man på dig? När eleven blir lärare
Brukar du skratta för dig själv? All the time
Var bor du? Stamgatan 42
Trivs du där? Jag trivs där.
Vad har du för mobil? Jag gillar den
Nästa mål i ditt liv? Ta alla på listan
Hur svarar du i mobilen? Gör inte sånt
Vem ringde du senast? Máma
Hur känner du dig nu? Kissnödig, pigg, trött, hilarious, spontan, koncentrerad, bekymrad, strukturerad, glad, lite sådär yeah
När blev du fotad senast? 23/2 12
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vem saknar du? (offer)
Favorit dryck på morgonen? Kaffe.
När brukar du oftast gå och lägga dig? 8, kl 8!
Är du blyg? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Kolla på porr och äta chips
Är du nöjd med ditt liv? Ja
Vad är det värsta du vet? När folk tar åt sig
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Slösa vad?
Vad längtar du till? Skolan, sommar, nästa månad, kaffe, nästa natt, kissa, sexiga musiker, trasiga skor
Har du bra vänner och äkta vänskap? Alla två?
Du samlar på? Människor
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Har du strumpor på dig nu? Nej!?
Är det okej att gråta? Helst inte
När grät du senast? 11/2
Bär du glasögon eller linser? Haha, bära

Kommentarer
Postat av: (offer)

au du saknar mig!!!!!!! au betyder åh och åh står för au

2012-02-20 @ 16:37:06
URL: http://randoomm.blogg.se/
Postat av: Cookie

hahahaha skrattar fan i hjäl mig köttfärs du är för rolig!

2012-02-21 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0