Du kissade på dig

Efter skolan gick Jag och (offer) till mitt place en snabbis innan jag skulle till stall.


Så jeefla appreciated

(offer) högg in på kakorna medans jag bytte om.
Sedan gick jag till stallet/slog (offer) följe till BUSS!

I stallet skulle jag rida AARON!!!!8D jag ba ahahahahihihohohoho...

När jag va klar satt jag på golvet i stora stallet och va trött medans Jossan Puuuss...! och Sandra hade vattenkrig.

This is me being trött on the floor.

Sen åkte jag med Jossan Puuuuss...! på tvärbanan till gullmarsplan och köpte Chocplat Blanc. Sen hem.

Kommentarer
Postat av: JossanPuss

JossanPuss saknar Hollii! <3

2011-09-07 @ 15:26:40
URL: http://jossanpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0