Smöra

Idag är jag sjuk. Imorgon kommer jag inte vara sjuk.
Det va folk utanför mitt hus som skrek och ville ha min attention men jag totally ignored them >:]

Jag har planer för idag, och om planerna går vägen blir jag yr. Failar dom blir jag väldigt arg och tvingar ta till drastiska åtgärder.

Det här med självbiograf går inge bra. Nån kommer hitta den och tycka den är fånig. Dö.

Mina läppar är torra och jag hatar människor.

Jag drar nog till stallet vilken sekund som helts, hatar dessa polacker i mitt hus.

Röd!! på jakt efter blå...

Jag känner mig som en wanna be här.

Kommentarer
Postat av: EpicWaste

sv: ska försöka göra en video snart!

2011-09-14 @ 23:18:16
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0