Aidsburger in paradise

Sitter just i detta nu i min säng och har är precis skrivit 10 sidor med some-deep-ass-emo-shit. Sort of. (Inte svenska uppgift)

Out rage? kinda?

nej nej. Detta va helt frivilligt och inte enligt planerna så morgon dagen kommer vara ruind bara för det. Jag märker nog inte så stor skillnad.
Planen var att jag skulle sova men nu när jag har gjort det här istället kommer jag vara trött imorgon, med andra ord

Kommer nog tvinga (offer) att läsa mina skrifter för hon är min angel. Så om ni vill bli spillda di beans gå till (offer)

:))))))))<------ 7haka? ~.^


Imorgon ska jag till stallét! Kommer säkert rida damp ponie... Fattar inte varför.




Nu ska jag danza kuduro så piss ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0