Ta livet i din hand

smultronfuck.

Yo, kollade just klart på The girl who leapt through time. Det va fett jätte bra som alltid:)
Eftersom jag löööööövar sånna här test ska jag göra ett till.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2 kanske. Håller inte koll på sånt.

Vad tycker du om kärlek? Det är som ett Y. Likgiltighet längst ned

När kramade du någon sist? Jag vet inte, hoppar på heather hela tiden...

Saknar du någon speciell person? Nej inte just nu. Jag hatar människor

Har du svårt för att bli kär? eh.. aa

Är du singel? Si, si claro

När fick du senast en komplimang? eh

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: typ

Hånglat med nån riktigt ful: Nej då

Hånglat med fler än 50 pers: nääääääää...

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej. Det här testet suger ju-.-'

Gjort något riktigt dumt? haha

Gjort något du verkligen ångrar? Nej

Åkt ambulans? Nej

Åkt polisbil? I, nej

Gjort nåt olagligt? Såklart, jag är out law


Okej det här sög navelsträng... Jag ska allt hitta ett bättre!! hohoho...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0