"Gold hill diamond neck"

Cik, cik
cik pogodi
sta mi treba
sta mi godi

Cik, cik
cik pogodi
sta mi treba
sta mi godi

Brdo para
brdo zlata
dijamanti
oko vrata

Brdo para
brdo zlata
dijamanti
oko vrata

Aj, nisam, nisam takva ja
aj, bogatstvo mi ne treba
meni sreco trebas ti
dukati su prokleti

Cik, cik
cik pogodi
sta mi treba
sta mi godi

Cik, cik
cik pogodi
sta mi treba
sta mi godi

bele ladja
bela vila
da te krasi
skupa svila

bele ladja
bela vila
da te krasi
skupa svila

Aj, nisam, nisam takva ja
aj, bogatstvo mi ne treba
meni sreco trebas ti
dukati su prokleti

Cik, cik
cik pogodi
sta mi treba
sta mi godi

Cik, cik
cik pogodi
sta mi treba
sta mi godi

Svako jutro
svako vece
med i mleko
da ti tece

Svako jutro
svako vece
med i mleko
da ti tece

Aj, nisam, nisam takva ja
aj, bogatstvo mi ne treba
meni sreco trebas ti
dukati su prokleti

Cik, cik, cik pogodi
cik, cik, cik pogodi




Kommentarer
Postat av: joline

haha kung låten eller?<3

2011-07-12 @ 12:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0