Hon vrider om molnen

UNDER DET HÄR ÅRET, 2011:

Höll du några av dina nyårslöften? - Dom minns jag inte!!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej
Dog någon som stod dig nära? - Tror inte det
Vilka länder besökte du? - 0
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? - Rättvisa!
Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- Minns inga.
Vad var din största framgång 2011?
- Typ the Le mongo planen
Största misstaget?
- Kanske... Nee
Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Massa basiller!
Bästa köpet?
- Stridsmaskin
Vad spenderade du mest pengar på?
- Säkert ridning
Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Hoho! Jag får veta hemlisar
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
- Ted i mitt heart <ted3
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- öuh
Vad önskar du att du gjort mer?
- chillat
Vad önskar du att du gjort mindre?
- Haft tråkit
Hur tillbringar du julen?
- Med att äta skinka och ta emot gåvor
Blev du kär i år?
- :D
Blev du tillsammans med någon?
- hihihahahohohhehhahahsnoppehehehahhohoho; ja
Favoritprogram på TV? - tv?
Bästa boken du läste i år? - Har inte läst ut den än
Största musikaliska upptäckten? - TEEEEEEEEEEEEED!!!!!! duh
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Jag önskade mig Ted
Något du önskade dig men inte fick? - Lön.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? - Sov och Ted
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Palla
Hur skulle du beskriva din klädstil år 2011? - Hobo
Vad fick dig att må bra? - Sömn
Vilken kändis var du mest sugen på? - Angus t. Jones
Något speciellt du började eller slutade med år 2011? - Jag hatar smör
Vem saknade du? - Först en, sömn, CBO, sen inte en. Still CBO.
De bästa nya människorna du träffade? - Åh! Shit! Linnéa, Ödla (och alla som typ medföljer(jag gillar inte dom egentligen men dom är roliga ibland)), Pelle var weird, Aaron och säkert a shit load of more


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0