City of angels

Jag har hakat upp mig på det här med angels.


Det finns en del skummheter.


Idag var det avslutning men jag gick bara dit och hämtade mina betyg.
3 F, 11 E, 1 D, 1 C. Tihi.
Alla tjatar om betyg men jag bryr mig faktist inte.
Bara jag kommer in på nåt gymnasium så är det chill.

Lukas, Orre, Le mongo, Lidström, Jordan och jag stökade i mitt hus  efteråt.
Mamma blev sur för handtagen var kletiga när hon kom hem.

Sedan gick vi till ekorrlyan och hängde varandra.
Jag och Le mongo gjorde lustigheter i Ekorrpojkens säng.
Jag tyckte det var komiskt:) eller nåt.


Imorgon ska jag rida.
Vic är söt. Fast jag saknar Rocky. Rocky är sötare.


Jag har inte druckit kaffe på 6 dagar!:D
Från 1½ liter per dag till 0.


Jag blir sur när man inte kan säga exakt vad folk har för ögonfärg.
Lite blågrönbrunrödblåa.

AAAAAAHHH!!!!

Folk ska lära sig att inte ha så blandade ögonfärger. Äckel.


Nu vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: det här var inget brade

jag saknar dig D: holly.... vi gör en deal.

Du säger vart man kan köpa löshår så bjuder jag dig på coffe :D

eller något sådant.

Du ska iaf koma hit. imorgon, right oh u sweet one?

2011-12-26 @ 13:55:15
URL: http://randoomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0