Suck away that tender part


Mina naglar som jag är totally proud of men not even that impressing

yo.

Idag(eller igår då) åkte jag, Heather och Aaron till stan efter att aaron öppnat sitt paket. Dom köpte massa saker på 7 eleven men jag fick inte smaka för jag fastar.

Aaron va fett otrevlig mot snubben man betalar till så han fick skäll av alla och ba uhu...!:'O

you see, that's what you get from being rude, i cut you out of the picture, i cut you so bad.


Ja!!! Aaron:D


I'll take that to go...

freak.

Sedan ville Simon-killen att Aaron skulle hämta honom på Centralen för han kom hem från norrland, så vi alla gjorde det och det va scary.

Vi slog oss ner på plattan medans heather och aaron åt sitt 7eleven skräp.

åh, fett happy.

Simon-killen skulle hem och kolla på "filmer" med sin farsa så vi dissade den på gullmars och drog till ekorrlyan.

Först va alla i min säng men dom va nasty så jag skickade dom till aarons bed.

Jag låg typ och sov/kollade in aaron ass grabar tekniker/lyssnade på damp tills det blev party.
Ekorrpappan ville ha ut oss typ kl 10 så då begav vi oss hemåt. (Jag och heather, det vill säga, hoho)

Bonnie tyckte det verka glassigt...?

Kommentarer
Postat av: Anonym bleh

Du har snyggt hååår !



(i röven)nä.

2011-08-18 @ 20:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0