Heroin öga

Jag tycker att folk är ouppmärksamma.

Idag va en konstig dig, jag va i skolan. HeheheHEhee...

Eften den tvingade jag Jordis Knådis att beskriva mig och jag tyckte han va exceptionell.
(hörru du, jag tänkte på en sak. Jag råkade servera dig kamelsvett)

Sen gick jag och Emma(offer) hem till mig och åt digestivekex med såndär hälften choklad(mhm) medans jag bytte om till ridningen.

Gick till stallet eftersom jag är lite tidsoptimist och hatar människor men jag hann eftersom sandra sadlade damp ponie åt jag.

När jag va klar med allt gick jag hem i regnet så mina fötter blev blöta och min rygg ont.

Jag känner att ni behöver bilds.

Mitt eyeliner va näst intill perfekt idag så det glädjer mig.

syster dyster


Köpte pocky igår med Jordan i liljeholmen. Åt upp allt på vägen hem när jag gick från gullmars. Hungrig och uttråkad. Eller sparade några till den mongolida redaktören.

Och jag gillar att sitta framför Orres skåp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0