Jag ska på fackmöte!

tre gånger och en blåbärspöl...

HOLLY LOVAR; HOYLSHIET; imorgon ska jag inte äta någonting och springa på löpband. Jag vill inte borsta tänderna, dem blir så sträva då.

man bara glider... och så är man upp och ner det är asnice. gå så långt du kan... i mormors trappuppgång.. mmmm.
asso GÄSP whata fuck vi borde vaxa saker. heather är cool hon vet vad bloglovin är. tre våningar från gud.
Holly har verkligen underkläder överallt.

- Heather jag äter allt
- aa utom alla goda saker typ get ost
- precis tänk om man hade långa boobs asso istället för stora så lååånga, jag behöver odla boops.
- Säger du och vilken armé`??

Om heather hade barn och den drack när den var fjorton, asso hon skulle mörda den.
I mormors trappuppgång...
Eller så skulle holly knarka den med ödlor. om barnet inte fick mvg i minst alla ämnen...

Hollys högsta dröm som kille; STÅ UPP OCH PINKA!
Heather däremot skulle feel the penis, how does it feel to be a boy?

Jag är söt. Men alltså nuär det så att egentligen.... så det finns små vita kamrater som konrad och så simmar de tss....
En med blåbärspöl.
ÄR DET DU FREJD WALLER?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0