applicera is the word

Åh! Tja!! Är du här!?:D

Somnade aldrig igår förstår ni.

Här kommer det en lista på vad jag har gjort hela natten, kronologisk ordning såklart:

Läste en vett & etikett bok. (pfft, som om jag behöver hyfs)
Lyssnade på musik en lång stund.
Kollade på bilder på heathers dator.
Gick promenad till typ tussmötevägen.
Åt 5 mackor, 1 glas nyponsoppa, 1 glas mjölk, 1 glas oboy, ½ paket skinka, ...ost, och 7 köttbullar.
Bad mamma lämna mitt hus.
Duschade.
Sprang ca 2km på löpbandet.
Hjälpte heather göra sig klar till jobbet:D

Och nu sitter jag här och väntar på att Isis ska vakna.

Notera att det hänger en thong i bakrunden

(PS. Hon gör gnäll ljud i sömnen varje gång jag för oväsen om mig, hihi ganska kul faktist. Typ uääh...! DS.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0