På order:

Hur bor du: I ett hus

Brukar du komma i tid: Jag är aldrig i tiden.

Hur lång är du: 165cm

Kan du laga mat: Laga och laga

Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går till skolan ibland

Vad har du på dig just nu: En utstyrsel

Har du någon fobi: Näe

Hade du en bra kväll igår: Kvällen igår var helt okej

Vilket är ditt senaste inköp: Elvis-tändare och massa shit till Le mongo

Favorit dryck på morgonen: Monster eller vatten

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mámas plånbok

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du senast sönder: En vänskap. Ooooh...!
Vem snackade du med senast: I telefon; Westman<3 Annars var det kanske Lucas

Varm favorit dricka: Eh... Nudelvatten
Favorit dricka när du är törstig: Det var ett jävla tjat om dom här dryckerna. Vatten
Saknar du någon just nu: Typ
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Som om jag tänker lämna ut det till allmänheten!? Nene
Någon jag stör mig på: Korta killen på Vivo med skägget
Senaste person du kramade: Le mongo va
Senaste person du ringde: Westman<3
Senaste person som ringde dig: Westman<3
Senaste du drack: Men shit, sånt där nuponklet
Vill du ha barn: Helst inte i närheten av mig
Längtar du till din nästa födelsedag: Varför då?
Har du rakat dina ben någongång: Jo, kanske någon
Är du sugen på något just nu: Det gick över
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Om det är en helt vanlig dag så blir det vanligtvis ingen kopp jag dricker
Använder du hudkräm: Definera "hudkräm"
Attraheras du av män med skägg: Det beror på om mannen är attraherande
Micro-pop eller poppa själv: Asså fan! Jag hatar popcorn.
Brukar du baka: Jag brukar inte baka
Röstade du på i senaste valet: Jag minns att jag röstade på Aishu som elevrådsrepresentant eller nåt men jag minns inte om hon ställde upp
Är nu nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, jo, typ. Det är chill. Finns det andra alternativ?
Vilken låt lyssnade du senast på: Now and then there's a fool
Har någon annan sovit i din säng inatt: Petite
Vad tycker du är äckligt: När folk försöker förstå sånt som inte är menat för dom att förstå
Har du pengar på mobilen: Jo vars
Var köper du dina matvaror ifrån: Livsmedels butiker
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Så kan det ha varit
När var senast någon stötte på dig: Det är aldrig någon som stöter mig

Kommentarer
Postat av: StalkerXstalker

Jag stöter alltid på dig?

2012-05-14 @ 22:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0