When it's all set and done

Jag är bra på att byta humör. Ofta. Ne.
Jag vet inte vad jag är. Typ ganska fundersam, kanske?

Åh vad jag längtar till skolan imorgon!
Fast det känns som om jag kommer få en obehaglig överraskning.

Det är mystiskt för jag har på min högra armbåge ett sår som är identiskt med ett sår på min vänstra.
Och det riktigt jävla mystiska med det hela är att jag har ett sår på min vänsta armbåge som är identiskt med ett på min högra:O
Asså jag blir helt brainfucked.


(offer)s ögon är som tentakler som sträcker sig in i ens själ och klibbar.
Jag försökte förklara det för henne igår.

Alltid samma grund.
Hm... tendenser?

Keep it tender.

Kommentarer
Postat av: JSAGSDÖLKFA

snäääälla ta bort den bilden!!!!!!!!! snäääälla sätt dit den där andra!!!!!!!!!!!! ist.!

2011-12-20 @ 21:17:02
URL: http://randoomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0