I bless the rains down in africa

Det är ju min blogg, om du förstår?
Just du.
 
Svampbob kakorna är gulisar. Sånt finns det mer av.
 
Ibland blir man amazed... Och sen ba:
- Åh! Så amazing!
 
Mina höfter säger:
- Se mina vridar-förmågor!
Men mitt ligament säger:
- Enough already.
 
Jag borde skriva en story... Som det så vackert heter.
Det här är sagan OM.
"Jag märkte att du märkte" ska den heta.
 
Det finns regler.
Georgia rule är en film.
Så här tycker jag om den:
 
Dom tar en stor och dramatisk handling och sen bara flummar omkring. Lindsey Lohan är en slut-slyna-slampa.
Jane Fonda är väl hip.
 
 

Kommentarer
Postat av: Heza

Du har fel Holger den är bra

2012-10-15 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0