James Dean sa en gång till mig: "Dream as if you'll live forever and live like you'll die tomorrow" Då tänkte jag: Synd att det finns fjortisar.

Niklas, Pelle eller Mattias är en tönt. Jävla wanna be.
Om måndag ska jag säga till honom att vi ska lyssna på Blue suede shoes, inte fucking bumbiebjörnarna.
Efter jobbet så (jag fick boobmjölk på mig och det var så, så äckligt och gult) köpte jag och máma sexy, cute underwear.
Nästa vecka ska heta-lustiga-horny-snäll-Joline bo i mitt hus. Det kommer bli aplatjo.
Det var allt.
Bara för att dom är mina favoriter.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jaaa ett inlägg :D

2012-05-04 @ 20:51:52
URL: http://mickiscafekkodesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0