Linicin (R) 10min

Jag valde att dricka Monster, men eftersom jag var törstig blev det mycket Monster.
Nu är jag så kallad shakin-bacin.

(offer) ska komma hit. Jag hoppas att hon har med sin systemkamera och att hon känner för att kolla på mina filmer.

På tal om bacin sån ska vi nog tillaga mitt nyinköpta bacon. Om hon inte föredrar svarta lådan men det låtar ju bara hemskt.

Aaron är min nakna bror. Eller egentligen vet jag inte om han är naken men so I've been told.

Hihihi!!! Oh shit vad jag skakar.
Jag är som spirea busken vid soptunnan med sina vissna pinnar. Vinden får dom att skaka.
Men det är ingen vind här i mitt kök.

Jag gillar min samling av random saker jag har fått av random folk.
Som ett väldigt random första-hjälpen-kit jag fick av en ung blivande kvinna en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0