Vik hädan.

Åh, ibland har jag så kul men min Ödla. Bättre offer än (offer).
Fast (offer) är ju (offer), i-och för sig:)

Hahaha.

Mina ögon är helt gegga från att vara öppna förlänge.
Asså åh. Truly.
Folk ska lyda!

Läs:

-Tja maybe (Ödla först härdåråeh)

-Maybe. (Holger ja)

-Maybe not

-Vad vill du?
Och varför är du uppe så tidigt!?

-Jag har inte sovit

-Sister!:D

-:D

-Har du kollat på porr?

-Nej...

-Hm...?
JOOOOO!:D

-Näe inte idag

-Åh min lilla ödla<33333333
Fasiken.

-Jag ljuger inte!!XD (He totally does)

-Nu är jag förvirrad.

-Sitter och lyssnar på musik och geekar

-Det mina tjejer det

-Ska göra det snart! XD

-Kolla på porr och säg till mig vad dom gör:)
Eh?

-Kanske om en timme :P

-Meh.
Varför inte nu?-.-'

-Spelar Wow :P

-Oh
När folk spelar det ser dom ut att vara väldigt in to it.
Har jag hört.
Eller sett.

-Aa faktist :d

-Smakat
Yes!!

-http://www.youtube.com/watch?v=jJL30hq5E6s&feature=channel_video_title

-Hades regerar!!!!
x]

-Låten jag lyssnar på nu :D

-Fan är det för skit?
Bara snubbe som snackar shit.

-Spola fram till 1:00

-Allt ska man göra själv...
Sjysta beat.
Not.

-Mhhmm

-Kanske.
Nee
Lame.
Nej vänta!!

-Bestäm dig!!

-Da-ta-ra-data-ra
Det svänger!

-Ouuhh ouuhh
Mmhmm

-Uff uff

-En gamer har gjort den

-Anybody... nånting... go wrong
ment to be
stay with me
together we will...
Da-ta-ra-data-ta
oh oh oh ho

-Eller hur :D

-Du har crapy musiksmak.

-Och... den är min :D

-Gay.
Du ska bli ledsen när jag insultar dig.
mhm
NEJ
Låten var lite bra.
Jag ska lyssna mera nueåhråeh
Nej jag ångrade mig.
Sugir

-Hahah xD

-I speak my mind.
Så att säga.
JAG SER JU BANNEMIG NOTHING
Jag fick hundhotellet i julklapp.
Filmen alltså.
duh.
Vad trodde du?
Gay.
Jag ska nog kolla på den nu.
Om jag orkar...

-Sry om jag inte skriver xD

-Mamma kanske gnäller för att jag "sätter på" tvn såhär tidigt.

-Big bang theory!!!

-te.
TE!!!
det är bra

-Den ska jag kolla på!
Har fjärde säsongen

-Jag såg ett program om hon som är med igår.
Hon är söt.

-Den har inte kommit ut i sweden typ.

-Var med i grinshen eller nåt.
När hon var liten.
mhm

-Aha :O

-Är du tjyv eller nåt?
ska jag anmäla dig
Vavavavava!?
Nej du du är min polare^^
Bros before hoes.

-:D

-Eh...?

-Måste träffa dig

-Jag har inte varit utomhus på tre dagar

-Nee!

-Jag är uppe hela nätterna och kollar på snusk.
Man blir skum av att bara träffa sin mamma och ingen annan.
Hon pratar inte så mycket.
Jag ska dricka kaffe nu.
Jag är fett excited och allt!
Var såååå längde sedan.
Fast det är lite vart.

-Okej...?

-Va?
Fan snackar jag om.
Jag har ont i munnen.
Åt en hel chipspåse igår själv på en halvtimme.
Länge sedan jag åt chips.
Var mindre gott än jag trodde.
Men det bra.
Då behöver jag inte längta efter dom:)
Petite är tjock.
Hon spinner next to me.
Åhhh tjock och sexig...
Nu ska jag dricka mitt kaffe.
Kaffet smakar USA.
Mm♥

-:D

-Det påminner mig om kvällar i bara underbyxor.

-Åhh kvällar i bara underbyxor...

-Gubbar med varannan tand utslagen...
Precis!
Du fattar mig så bra ba.
Jag känner mig...
...kissnödig...?
Inte så mycket.
Jag håller mig.
Det är kul att kissa när man druckit mycket kaffe:)
Jag blir så upplivad.
Det bara flödar!!
Mm... mera kaffe please...!
~
Nej shit jag var kissnödig på riktigt.
Nu är det brottom!
Ne.
Hålla, hålla.
Kaffe varm i min munnhåla♥
Nej jag slår en drill nu.
Brb!ô_ô)/
Golvet i badrummet var varmare än jag hade förväntat mig...
Jag pånyttfödd!

-Vilken röra
Min chat! :O

-Vilken kvinna!
Min musa, min flamma...



Nu ska jag dricka mera kaffe ey.

Enjoy this pic of me åka bil with (offer) from the past:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0