Fuck Robert

Så här va det.

Den mongolida redaktören och Aaron skulle till taco bar, då sa jag att det skulle jag oxå fan.

Det tog fett lång tid innan vi gav oss av, för först skulle vi vänta på att Aaron skulle komma till vårat hus och sen skulle Heather sminka sig och göra massa läxor.
Jag blev quite AH...!




fuck you Argon.



This is me walking to the busstation.


This is me hiding before smelling Aaron hair.


Det va the best på Taco bar för det va jätte gott, dom spelade ljuv musik, och taco bar-killen såg ut som han röda fågeln i De tre cavalleros. Pójfeckt!



Again!?:O


Den mongolida redaktören skulle ju såklart till science fictions bokhandeln efteråt så då blev jag AH...! igen...


När vi åkte hem bestämde jag att jag och jordan ska äta på taco bar imorgon.
Jag behövde cash så jag sa åt Jordis knådis att gå till mitt hus så vi kunde panta burks.

När vi var klara med pantandet va vi inne på omegle en stund och jordan tog massa egopics.

Jag sa åt Le mongo att ringa mig så jag kastade Jordan ur mitt.

Sen pallade jag inte Le mongo längre så jag duschade istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0