Spändera 200 din jävel

Today var Jordan här.
Först va vi inne på omegle i typ timmar för han och Simon-killen gjorde liknade gårdagen så han hade fått smak för det.


Jag har alla svaren.

Sedan gick vi till pizzaria och köpte KEBABpizza (Kébabb pítsa)

Det va purjogott så vi åt massa kakor oxå.

Den mongolida redaktören kom hem så vi chillade lite med den innan vi gick till Jordan och hade fashion show och diskuterade kött.

Hans hund som är grå och hette typ Pinnis eller nåt sånt blev min bitch. Fast jag gillar inte hundar...

Vi drog till Vivo för att möta Fruitrik. Men till vår fasa gjorde vi den upptäckt att det inte hette Vivo längre, utan Hemköp.
Så vi ba CEREALS!? WTF!?

När Fruitrik anlände köpte dom energidrycker och sen gick jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0