Åssa fuck yeah

(offer) sov här igår om det inte framstod på nåt sätt. Eller gjorde det...?


(offer) visar hur nedrans förlänge jag sover.
uh, hon spelade dum musik hela morgonen-.-'

Vi cyklade till willys, köpte KEBABPIZZA, provade bh:ar hit och tid och tog massa egobilder, m.m...



I väntan på KEBABPIZZA


I egen hög person

Det va fett gott lèn.
Emma är så fin och söt och vill inte inse fuck tum<3

Nu sitter jag i mitt rum och tänker på att jag hatar byggarbetare som gör så att jag inte kommer åtmitt löpband-.-'

Linnéa ringde för en stund sen och tyckte att jag skulle gå med henne på örbydan. fuck no.

Åt just en skum mörk choklad som skulle smaka päron men jag kände inget herr krabba.

Tror jag ska till Rebecca tonight yeah.

Ska nog lyssna på ted nu för att bli glader och sen älska vi hela natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0