abou jag hackade systemet bre

I dag gick jag först till skolan och smultrade lite. Skumma saker hände men jag lät it be. Vi hade typ värsta homofobiska vikarien på mattenXD Han försökte typ skrämma oss genom att slå i bordet? fail. Vi fick håltimme på INTen så jag power-walkade hem och bothrade snape en snund.

Sedan power-walkade jag ner till stallet. När jag först kom dit hjälpte jag till med att ta in alla hästarna från hagarna.

Penslade Phantomen och lindade hans ben, sen tog jag med honom på en promme i parken på typ 40 min.
Sen fick han gå in i sin box igen.

kl 6 langade jag upp mig på gilbert. han va helt ok. tyckte inte han va "värsta dressyrponnyn" som alla säger. Jag menar han hade ju väldigt små steg och hetsade fram lite, men han va en dullig liten ponny:)
Stora ponnyer som Rocky är mer för mig;)

Sen satt Maja och läste högt för mig en mysig historia ur nån hästtidning innan hon dissa mig.
Lindade Phantomens ben igen eftersom han hade gått lektion, sen power-walkade jag hem igen.
Slut:)


 

Vi får se vad jag hittar på imorgon8D


Kommentarer
Postat av: Jossan!

Söööta tsm! <3 Holly: Vi mååste göra de tsm finaste unge! <3 :D <3 älskar deeej! <3

2011-05-19 @ 07:27:15
URL: http://jossanpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0