Test bre

STEG 1
Namn: Holly
Bor: örby
Ögonfärg: grön typ
Hårfärg: brun
Civilstatus: förlovad
Höger eller vänsterhänt: högar fan. jag är ingen häxa

STEG 2
Skor som du bar idag: naken
Rädsla: sill

STEG 3

Första tanke när du vaknar: jag måste lära mig att ligga rak lång på sängens  bredd
När somnar du: gör inte sånt

STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: pepsiC ola
McDonalds eller Frasses: VA FAN ÄR FRASSES
Vans eller Converse: naken*
Lipton Ice Tea eller Nestea: lipton
Choklad eller vaniljglass: vanilj

STEG 5
Svär du?: nej fan!
Sjunger du?: always 
Duschar du varje dag? typ 
Röker du?: jag hatar rök
Gillar du skolan?: hahahahahahahahahahahahahaha
Har du bra självförtroende?: jag är alldeles för kär i mig själv 
Kommer du överens med dina föräldrar?: uh

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol? ne
Rökt?: jag hatar rök sa jag ju 
Shoppat: tror jag nog 
Ätit en hel ask müsli?: äter inte sånt
Ätit sushi?: blä för bövulen 
Stått på scen? inte som jag minns...
Skejtat: kan inte 
Bakat?: blä
Stulit : har jag säkert 
Kysst någon?: ja
Kramat någon?: a lot!
Haft sex?: nej för fan


STEG 7

Har du någonsin..

 

Varit full?: nej
Blivit kallad hora? fetthora
Blivit nerslagen? fuck u 
Busringt någon?: ja, men det suger
Gjort något som du ångrade?: antahligen
Kastat en sten på nån ruta?: aa?

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? ingrid & demitri
Hur vill du dö? uttorkad på ullared 
Vad vill du bli när du blir gammal? sjöjungfru 

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? eh, det kan man väl bara göra en gång?
Antal CD-skivor du äger? MÅNGA
Antal piercings?: 2
Antal tatueringar?: 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 09
STEG 10

Vad ska du göra i sommar?: gå 
Vad ska du göra i vinter?: sitta
När tar du studenten?: sen 
Vad gör du efter gymnasiet? startar en check liten butik på söder
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? nej, i söder
Vad händer till helgen? tåg
Vad vill du helst göra just nu? duscha

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? nej
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? hur snobbiga dom är
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: alla är patetiska
Vem är den perversaste person du känner? pepsiC ola
Hur många gånger har du varit utomlands? 7
Vilket land är bäst? jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0