På order av den mongolida redaktören

Bloggen suger för att inläggen kommer sällan och är korta, tråkiga och obegripliga. Jag kan inte twista ordentligt här, verkar det som. Den mongolida redaktören är för lat för att blogga själv och bossar istället över min-.-'

 

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 20 – Den här månaden
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats 





Det var en mörk och stormig natt. Regnet vräkte ner och letade sig ihärdigt från Orres kinder, sipprade ner för hakan och halsen, in under kläderna. "Du hoppar in i folks hjärnor, twistar runt, och sen hoppar du ut igen!"

Min reaktion blev: Flämt. Det stämmer ju fan.

>8D

Min kost: Panpizza, piroger, kakor, nudlar, rå skinka och vatten.

Sho bre, mitt namn är Holly Saxton. På fritiden är jag i skolan, rider, eller går på promenader med random folk. Jag får alltid nog väldigt fort. Just nu har jag fått nog men den mongolida redaktören pressar mig.




Btw, jag är förlovad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var fan tog dag 2 och 3 vägen då?

2011-06-14 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0