Gästbloggin'

o:

Tja^^)b Den mongolida redaktören som talar~ Holger lyssnar inte på sin redaktör och det är därför bloggen suger. Men imorgon gör hon ett inlägg om mig och då blire lite bättre:D

Namnet på vår (min) klubb är Kitto Kitto Kaede-Chan men det tycker Holger är embarrassing så hon bah klubben hit och klubben dit. Snart kommer en kategori vid namn "Klubben". Fast förmodligen inte, hon lyssnar aldrig på sin stackars redaktör:<
    Klubbmedlemmarna är jag, Ekorrbrorsan, Renée, Simon-killen och Holger. Deniz är klubbens spöke och har inte varit med på ett enda möte, men på lördag blire andra bullar. För då är det bikinishopping som gäller. Lollo kanske också joinar;)
    Hur mycket han än tjatar får Jordan aldrig bli medlem!! DX

Spana efter bilder på mig, jag är cool ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0