DAG 6-MIN DAG

Idag vaknade jag typ halv 12. Gick omkring neck en stund, sen kom ekorrbrorsan.
Han och heather skulle baka origasmkyckling.
När dom va och handlade ingredienser började ted sjunga.

När dom hade börjat laga satt jag och granskade dom i ett hörn.
Då kom heather och tyckte att va skulle lyssna på ringo paul, paul och george (john).

Sedan följde dom med mig när jag gick till stallet. Aaron va fett rädd för hästar så jag jag skrek åt den.

(det är typ här syster och Aaron smyger iväg till else where)

Jag bytte häst med Alexander (dumdristiskt typ). Fick inte tag på en graman denna gång så det gick dåligt, gougar är dåligt konstruerade btw.

Sen gick mig hem i regnet. Linqvist såg mig och han tyckte jag såg sur ut. DET tyckte jag va lite lustigt.

Drack oboy för en stund sen så nu här jag ont i magen.


Done!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0