DAG 13-DEN HÄR VECKAN

Vadå? Vad jag har gjort eller ska göra?
vi kör båda.

I måndags åkte jag till gladö och rajda lite. Det blev 2 pass på melissa. Lossa awesome i ryggen på eftermiddagen.

Stannade på gladö till typ... nåt klockslag på eftermiddagen/kvällen


Idag va jag på gladö och fortsatte på melissa. Gick bra. Bara lite småsaker som jag inte orkar gå in på.

Va hemma typ 4 eller nåt sånt och va kort i ekorrlyan.


Imorgon ska jag väl till huddinge igen och rida melissa AGAIN.
Huddinge days.


På torsdag ska jag sova och kanske vara med lindqvist om jag pallar den.

Fredag tror jag den va nånting om nån Jennie?

Lördag och söndag vet jag inte.



Btw, Melissa är en HEEEEST!

Kommentarer
Postat av: ANONYM hahah

neeej inte han -.-' ;)

2011-06-23 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0