Han har 9 liv!!:O 9 liv...~ (pelle)

IDAG vaknade jag typ... 8!!!!

kl 12 va jag med konrad.
Jag åkte inlines med det va fett jobbigt så jag slutade. Sen satt jag i köket och skvätte vatten all over konrad men då tyckte han att vi skulle handla.
Så vi gick till fagersjö och shoppade på Lidl.

Då beslutade vi att vi skulle leka med simon-killen oxå. Vi irrade omkring typ fett länge och efter typ 1 ½ timme av irrande blev han less och ba:
- Holly jag pallar inte längre, var är vägen hem?
så jag ba jaja och gick och mötte simon-killen själv.

Vi åkte lite buss till bandhagen och skådade färgglada bänkar. Kl 18 skulle simon-killen diska så då dissade den mig.

När jag skulle gå hem märkte jag att killen som liknade Jordan som simon-killen hade sagt:
- Ååh, han har oxå lila skor... till stalkade mig.

Det va inte så läskit eftersom han såg ut att vara typ samma ålder som mig och så.

Han kom närmare och närmare och när han gick typ brevid mig blev jag fett nervös!:O
Efter typ 5 minuter av udda tystnad sa jag:
- Eeh... Fräsiga skor..

Han ba tack och vad heter du, vilken klass går du i, har du några husdjur, intressen på fritiden, vart bor du, trevligt väder vi har, ditt hår ser mjukt ut, vad gillar du för musik, osv...

Han hette Pelle och verkade trevlig:P

Haha kul upplevelse...

Vi ses nångång.

(pelle tycker oxå att lidl känns som en utlänsk affär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0