Det var en mörk och stormig natt...

HEJ. BRE.

Lapat sol i typ en timme med fin fint resultat.
Känner att jag har åtminstone blivit en halv shade närmare normal ton. Ja, som man säger.

Det är irri, man kan inte somna för solfan flyttar på sig helatiden-.-'

Outrage, i know
Mina höftknölsguppgrejar verkar gilla sol.

Jag pallade inte sola mer för altanen blev i skugga helt plötsligt och jag vill inte ligga på gräsmattan för jag har grannar och jag hatar dom.

Så nu ska jag ha hair-removalparty.

Sen ikväll ska jag busa med rebacca förhoppningsvis:D

yeah... I got the good stuff.

och just det. Jag stal heathers löshår och lekte med det lite:

fjortis. äckligt va?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0