A day with di mongolida redaktör

Heather och jag cyklade till fagersjö för jag ville köpa choklad och CYKLA.
Det va fet jobbigt len

Fucktard~


Heather skrek att hon va arg hela vägen dit och när vi anlände blev hon wow...

Jag köpte nån cp jätte mörk apelsin fuck choklad, heather skulle ju såklart smaka och då blev det kaos!!!!

Hon stog och försökte få sig själv att spy i typ 10 min på parkeringen utanför lidl och det va en kille som pasera när hon stog och spotta som nästan fick en loska rakt på sig. Fucktard...!~


VEM FAN ÅKER TAXI TILL LIDL!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!??!?!!?!!

Sen skulle den ha dricka så vi trippade iväg till en bensinmack. Då fick den syn på pommfritt(öh) som nån hade kastat som hon skulle försöka sno. Men då då tog killen i kiosken fram förstärkning.
Dom ba: vill du ha hjälp med nåt tjejen...?

Heather ba: AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!! och kom springande ut ur kiosken med armarna flaxande i luften.

Jag ba wtf du kan ju inte stjäla sopor...?

sen såg jag en cykel som va olåst och ba VI TAR DEN!!!!!!!
Heather ba: DU VÅGAR INTE TA NÅGRA POMFRITT MEN DU VÅGAR SNO CYKLAR!? eller nåt sånt...

Sen cyklade vi hem och det började ösregna så det va fett mysigt c:

Kommentarer
Postat av: Isabella

Söt blogg! allt bra med dig? :D

2011-08-10 @ 21:16:05
URL: http://latinabrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0